My Followers

Alhamdulillah...

Psttt... 2, 3 menjak aritu kan panas. Aku sememangnya risau, perubahan cuaca yang drastik itu. Alhamdulillah, seminggu ni... petang² mesti hujan. Malam pun, takdelah sangat nak berkipas² lagih. Semalam, aku balik keje terpaksa naik bas. Dari Bangsar, hujan dah turun, lagih lebat masa dalam bas. Aku? tak bawak payung lorrr... terpaksa meredah hujan dari Kotaraya menghala ke Menara Maybank (tukar bas lagih 1)... Uiiii... i tak kesah, hujan itu rahmat. Dengan 'macho' aku berjalan di dalam hujan... Biar, biar aku bermandikan hujan petang itu. Seronok!!! tapi failed bila naik bas... penumpang padat! Bau ketiak PERGHHHHH!!! (ilang keseronokan aku di dalam hujan tadi) huhuhu... tak nak ke, diorang pakai deodorant? Bukan mahal pun. 2 ringgit lebih pun buleh dapat. Huhuhu... tak sabar aku nak sampai rumah (dah la kena berdiri, sejam laks tuh) Kat bawah nie sume, 2 hari lepasnyer pics... saje snap, al-maklumlah, jadi co-pilot kat sebelah.... layannnn







Post a Comment