Wednesday, February 24, 2010

Alhamdulillah...

Psttt... 2, 3 menjak aritu kan panas. Aku sememangnya risau, perubahan cuaca yang drastik itu. Alhamdulillah, seminggu ni... petang² mesti hujan. Malam pun, takdelah sangat nak berkipas² lagih. Semalam, aku balik keje terpaksa naik bas. Dari Bangsar, hujan dah turun, lagih lebat masa dalam bas. Aku? tak bawak payung lorrr... terpaksa meredah hujan dari Kotaraya menghala ke Menara Maybank (tukar bas lagih 1)... Uiiii... i tak kesah, hujan itu rahmat. Dengan 'macho' aku berjalan di dalam hujan... Biar, biar aku bermandikan hujan petang itu. Seronok!!! tapi failed bila naik bas... penumpang padat! Bau ketiak PERGHHHHH!!! (ilang keseronokan aku di dalam hujan tadi) huhuhu... tak nak ke, diorang pakai deodorant? Bukan mahal pun. 2 ringgit lebih pun buleh dapat. Huhuhu... tak sabar aku nak sampai rumah (dah la kena berdiri, sejam laks tuh) Kat bawah nie sume, 2 hari lepasnyer pics... saje snap, al-maklumlah, jadi co-pilot kat sebelah.... layannnn







2 comments:

Anonymous said...

salam hanah wow seronoknya mandi hujan mak cik ingat masa kecil2 dulu suka sangat mandi hujan tambah2 kalau hari panas.eh lebat hujan tu kalau signboard pun kurang jelas, hati2 memandu tu.

sharhanah said...

salam cik yam, hihihi...tu arrr... masa kecik², sy suka main hujan, sampai ayah naik marah (takdela plak nak demam kan) siap tak pakai kasut punya seronok main air ujan. Tapi, tak pernah main banjir. Sebab rumah saya dekat ngan bukit.