Thursday, January 7, 2010

Pemenang SharHanah's contest

Emmm ... Alhamdulillah, akhirnya dapat gak buat entry untuk menghebohkan pemenang bagi peraduan mencipta dialog yang pertama kali dianjurkan oleh saya sendiri ... rasa 'excited' sesangat ... tetapi dengan tahap kesibukan yang tak dapat nak kata apa, saya terpaksa tunda hasrat ini sehingga ke suatu masa yang sesuai ... (keje kat opis berlambak, keje rumah bertimbun, juri laks outstation sehingga beliau betul2 free) So, ini lah masa yang paling sesuai sekali ... bila anak2 enak dibuai mimpi ... maka, jari jemari ni ligat ler menari di pentas keyboard ... heeeeee!

JENG JENG!!! Setelah dinilai dan diadili dengan teliti oleh juri amatur dan saya sendiri, akhirnya kami sepakat memilih anin sebagai pemenang pertama manakala asmieyra pemenang kedua. Tahniah buat mereka berdua!!! Clap ... Clap!!! dan kepada yang tak berjaya, jangan hampa yer ... Insyaallah, kalau ada lagi hadiah ... leh cipta lagi contest yang lebih best dan mencabar minda anda. Mungkin rezeki anda kat situ laks. Jom kita tengok dialog pemenang-pemenang berdasarkan gambar di bawah:


Si anak: ayah ni nk main ke nk tdo?? pnt senyum..muka ayah gitu jugakkk..xda respon pun

Si ayah: anak aku ni comelnya.. mcm muka aku ni time kecik..aku dulu mcm shah rukh khn tau.. (sambil berangan2 dn terigt time tackle mama dulu...)
(1st winner)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Si anak: abah... agaknyer berapa ramai peminat saya yang join contest yer??? Mama asyik update blog jer.
(2nd winner)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hadiah pertama, berupa 'Gift voucher - One complimentary weekend BBQ Buffet Dinner for two persons @ The Royale Bintang, PJ'



Tempat kedua, berupa sebuah 'Executive Note Book' special edition.


** Kepada anin & asmieyra, sila emailkan nama, alamat dan nombor telefon anda kepada saya secepat mungkin untuk memudahkan urusan penghantaran hadiah kepada anda. E-mail fifapg2@yahoo.com. Harap maklum.

3 comments:

anin said...

yuhuuu menang..wah tak sangka nye.. dpt g makan free.. kene posa sehari sebelum tu...baru sronok melantak..hehe

maceh ye kak.. nanti sy send detail kt mail

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

tahniah2 kepada yg menang..

asmieyra said...

thanks sis... nak tya ada received my mail tak ttg adds. TQ