My Followers

Bila dah tak keje Sabtu & Ahad

Sekarang nie kan, hujung minggu dah tak keje ... apa lagi, melepak ler jawabnya kat rumah. Melayan karenah anak² dan menjalankan tugas seperti suri rumah² yang lain . Tapi, yang jadi masalahnya tuh, time kita sibuk nak memasak, dengar ler si kecik nangis. Si kakak buli si adik. Si adik main mainan sume si kakak tak kasi. Fuhh! Rasa macam nak tunjuk kungfu pun ada kat si kakak. Cakap elok², kejap jer dia ok. Pas tu ... ma tau ler (sendiri mau ingat ler). Bukan per, cian kat si kecik. Asyik mengalah ...

Kecian punya pasatt, bawak si adik masuk layan dvd citer Pocoyo. Si kakak, main kat ruang tamu. Bekalkan sebotol susu ngan pillow, terus adik layan. Maka, senang ler mama dia nak memasak. Si kakak? erm ... tak kesah pun. Leh layan se'raga' mainan dia kat ruang tamu. Janji bahagia ...


Dan macam biasak, pas abis settle sume keje kat dapur, ushar si adik ... dah tintunnn baikkk punya! Yang nak tergelak tu, tv tadi dah takde citer Pocoyo ... citer tv9 ler plak. Drama apa ntah. Patut arr dah terbabasss si kecik ni. Masa bila dia gi tekan TV/AV pun taktaw la ...


Post a Comment