My Followers

Kambing ngan aku related ke?

... dan tepi aku, ade nasik briani kambing... sapa ada brannn??? (* berani) Aku ngan kambing memang tak sehaluan la. Tak tau kenapa... Walhal, aku la kambing disaat aku di bangku skolah rendah keh keh keh (syyyy... cite dah luput dek ditelan zaman... tak patut diungkit yer tak?) Makan sesuap jer tadi, aku dah rasa macam kambing duduk sebelah ngan aku... Terus aku stop nak makan. Ingatkan lembu tadi... cisss.

Aku tapau jer bawak balik rumah (Buat hubby yg suka sangat ngn daging kesukaannya tu). Rezeki dia ... Selama aku idup, bleh dikira ngan jari jer aku merasa daging kambing. Mula-mula tu, teringin gak ler, tapi bila dah telan, rasa tekak takmo terima la pulak. Paksa pun memang takleh nak masuk... nak buek macam mano kan... Mai la kambing panggang ke, kambing salai ke, kambing golek ke, aku bleh jamu mata jer. Padahal, berkobar-kobar malah terliur aku dibuatnya nak merasa... huhuhu

Kau tunggu la kambing .... (~bersambung~)

Post a Comment